• 4
    Słuchaczy
    Radio Roland.
  • 963
    Słuchacze

    radia prywatne

  • 686
    Słuchacze

    radia komercyjne

Radio Roland

Autoplay
Radio-Roland to rozgłośnia, która w główniej mierze ma na celu umielenie swym słuchaczom czasu za pomocą dobrej śląskiej muzyki.

Pierwotnie rozgłośnia nosiła nazwę Roland–Radio-Dj. Pierwsza audycja została nadana 14 kwietnia 2014 roku o godzinie 17.00 i od tej pory radio poszerza grono słuchających go fanów. Już 28 kwietnia został zmieniony serwer, właśnie z uwagi na powiększjącą się liczbę słuchaczy. Z czasem stacja zaczęła urozmaicać swoje audycje, zapraszając do studia gości, choćby takich, jak Neuhengstett jest Chris. Oprócz tego w rozgłośni pojawili się też zwykli goście – wierni słuchacze z różnych okolic Śląska. Coraz większa liczba słuchaczy zwiększyła potrzebę zmiany składu prezenterów i 26 lipca do załogi dołączyła nowa prezenterka Teresa z Knurowa, która otrzymała  miano Dj Tesi. Z czasem pojawił się pomysł na zmianę nazwy radia na krótszą i łatwiejszą do zapamiętania. Od 12 września rozgłośnia nosi nazwę Radio-Roland. 16 września nastąpił kolejny przełom, mianowicie radia można od tamtej pory słuchać poprzez dwie strony internetowe: www.radio.de oraz www.tunein.com. Z każdym kolejny miesiącem rozgłośnia się rozwija coraz bardziej i zdobywa nowych słuchaczy.
czytaj więcej...

Wykres statystyk - czerwony [dzisiaj]; jasnozielony [wczoraj]
Dodaj Komentarz
Imię Nazwisko/pseudonim
Treść Komentarza
#ballest [07.02.2017]
Fantastyczny Radiok , a kazdy co go sluchou to tysz nydzie miou to same zdanie a Frelki , czytej Klatschtanten tysz fajnie modrujom na Klachulce.

pyrsk
Ballest
marek i michal z kozla [06.02.2017]
zyczenia dla dziadka z kozla z okazji urodzin duzo zdrowia przesylaja wnuki 6-luty
januasz [19.12.2016]
dla mojego sloneczka najukochanszej kobiety bozenki
dla mojego szczescia BOZENKI Z DUISBURGA WSZYSTKIEGO ZYCZY JANUSZ KOCHAJ MNIE ITYLKO MNIE I PROSZE O ROMANTYCZYNA PIOSENKE DZIEKUJE
Richard z Knurowa [21.11.2016]
Super radio Pozdrawiam Terenie i wszystkich
Kokoszka z Paulikiem z Berlina [26.10.2016]
To, ze super radio, ze super muzyka, do tego jeszcze super atmosfera i super zabawa na Klachulce, to momy naszymu Rolandowi, ze Schwarzwaldu, Bertholdowi z Kassel i Chrisowi z Besenfeldu do podziekowania.
WIELKIE DZIEKI WOM KARLUSY za to !!!!!!!!!!.
Schön dass wir EUCH haben :)
hanys [09.10.2016]
super radio, super muzyka !
krystyna Predel z Kędzierzyn/Kożla [11.06.2016]
POZDRAWIAM WSZYSTKICH TYCH ZADOWOLONYCH I TYCH CO LUBIĄ KRYTYKOWAĆ
kleine [10.03.2016]
Hi schöne radio aber schade das hier sehr oft der Schorsteinfeger spielt ! Viel Spaß !
4321asor [01.03.2016]
pozdrawiam radio
krystyna Predel z Kędzierzyn/Kożla [30.12.2015]
witam serdecznie całe radyjko i muszę wam napisać że lubię słuchać bo fajniście przygrywacie tak trzymejcie zadowolona krysia zJanem z Kożla
Agnieszka [20.12.2015]
Chociaż chwila radości tak rzadka i cierpienia tak dobrze nam znane - idę do Was, mili, kochani, z garstką życzeń! Z okruchem opłatka! Spotkajmy się przy stole, Podzielmy się sercami, Z tymi, którzy są teraz I co byli z nami. Bo Bóg rozdaje miłość, Wszystkim, bez wyjątku, Zesłaną na ziemię w małym Dzieciątku. Zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia,rodzinnej kolacji Wigilijnej i czasu świątecznego jak najpiękniej spędzonego w gronie rodziny,przyjaciół i znajomych życzę wszystkim prezenterom i słuchaczom z rodzinkami. Pozdrawiam serdecznie*** Agnieszka z rodzinką
Marua Kruś [18.10.2015]
Piękna muzyka pozdrowienia z Norwegii dla Krystyny I Jana Predel z Kędzierzyna koźla
krystyna iJan predel z Kożla [04.10.2015]
bardzo piękna muzyczka z pozdrowieniami od krystyny i Jana
jedyny sluchacz [25.09.2015]
Jo tyz pozdrowiom colko ekipa...
ciupak [11.09.2015]
roland pozdrow mi moich somsiadow ula mondka gabi i knebla kiery mo jusz napewno jusz bania tak jak jo ida spac nara pa
jurak czyli ciupak z rudzinca [11.09.2015]
czesc roland pozdrowiom serdecznie ciebie zonka i wszystkich sluchaczy.i knebla z kasel kiery wypoczywo ponoc w polsce nad mozym
Ballest [23.08.2015]
Fajne pozdrowkan dlo Radioka a szczegolnie do Bertholda.

pyrsk

Theobald
maria z Tarnowskich Gor [28.07.2015]
pozdrowiom cołko ekipa i słuchaczy
Jurek [03.06.2015]
PIĘKNIE POZDRAWIAM CAŁĄ EKIPĘ TEGO RADYJKA I ŻYCZĘ FAJNEGO GRANIA JUREK Z RYBNIKA!!!
Sluchacz [17.05.2015]
A temu! czy tej! co sie nie podoba dwie konsolki otwarte miec,to nie musi sluchac i sie wlaczac.Normalne jest jak ktos ma trocze oleju we glowie i nie musie tego radijka sluchac i glupot pisac bo to jest bardzo dziecinne.Chyba jestesmy dorosli ludzie.Tu trzeba sie tylko smiac.(zazdrosc,albo nenawisc)
tysz sluchaczka... [16.05.2015]
BABO gupoty OPOWIADOSZ,,,,,,,
sluchacz . [08.05.2015]
Ja jeszcze nie spotkalem zadnego radyjka zeby byly dwie Konsole otwarte na audycji . To jest nie normalne , wszedzie jest jedna .
Mary z Familoka:)) [03.05.2015]
kurde jo juz downo furgom haaaa
Jacek [28.04.2015]
Jak czytam niektóre komentarze to stwierdzam ,gdyby głupota miała skrzydła to co niektórzy powinni fruwać
Christine z Berlina- Kokoszka, a dla anonimowej sluchaczki?? [26.04.2015]
Do sluchaczki ???? z 11.04.2015:
szkoda, ze nie mialas odwagi, zeby sie imiennie podpisac, ale jo wiem DOKLADNIE, ze TY lubisz takie anonimowe wpisy.
Wiesz sluchaczko?????, jo ci pomoc nie moga, bo te glupie wpisy byda dali pisac, a moze nawet wedlug twojego zdania jeszcze glupsze, ale zastanowiom sie kto CIEBIE by jeszcze mogl pomoc????, i nic mi do leba nie wlazi......
Moich berlinskich mamlokow nie byda ci posylac, ale mosz pozdrowienia od " tej z Berlina".
Do tej naszej "tysz sluchaczki" z 23.04.2015 posylom pozdrowienia i berlinskie mamloki.
Kokoszka
29 Online « 3297 Dziś « 4 600 672 Odwiedzin