• 3
    Słuchacze (sloty)
    Radio Roland.
  • 293
    Słuchacze (sloty)

    radia prywatne

  • 331
    Słuchacze (sloty)

    radia komercyjne

Radio Roland

Autoplay
Radio-Roland to rozgłośnia, która w główniej mierze ma na celu umielenie swym słuchaczom czasu za pomocą dobrej śląskiej muzyki.

Pierwotnie rozgłośnia nosiła nazwę Roland–Radio-Dj. Pierwsza audycja została nadana 14 kwietnia 2014 roku o godzinie 17.00 i od tej pory radio poszerza grono słuchających go fanów. Już 28 kwietnia został zmieniony serwer, właśnie z uwagi na powiększjącą się liczbę słuchaczy. Z czasem stacja zaczęła urozmaicać swoje audycje, zapraszając do studia gości, choćby takich, jak Neuhengstett jest Chris. Oprócz tego w rozgłośni pojawili się też zwykli goście – wierni słuchacze z różnych okolic Śląska. Coraz większa liczba słuchaczy zwiększyła potrzebę zmiany składu prezenterów i 26 lipca do załogi dołączyła nowa prezenterka Teresa z Knurowa, która otrzymała  miano Dj Tesi. Z czasem pojawił się pomysł na zmianę nazwy radia na krótszą i łatwiejszą do zapamiętania. Od 12 września rozgłośnia nosi nazwę Radio-Roland. 16 września nastąpił kolejny przełom, mianowicie radia można od tamtej pory słuchać poprzez dwie strony internetowe: www.radio.de oraz www.tunein.com. Z każdym kolejny miesiącem rozgłośnia się rozwija coraz bardziej i zdobywa nowych słuchaczy.
czytaj więcej...

Wykres statystyk - czerwony [dzisiaj]; jasnozielony [wczoraj]
Dodaj Komentarz
Imię Nazwisko/pseudonim
Treść Komentarza
christine aus Berlin [09.10.2018]
Serdeczne pozdrowienia i podziekowanie dla naszej calej Redakcji Radyjka Roland, ale przedewszystkim dla naszego szefa Rolanda i jego zoneczki Renatki za tak wspaniale przygotowanie i przebieg spotkania sluchaczy Radyjka Roland. To byl wspanialy i niezapomniany czas spedzony razem z cala radiowa rodzinka.
" So ein Tag der dürfte nie vergehen " - Dankeschön
Wdzieczna Kokoszka
Ilona [07.10.2018]
Daniel dziekuje za komplement, ale fajnie by bylo gdybys na audycji bynajmniej raz sie odezwal i przedstawil.
Ilona [04.10.2018]
Dziekuje za slowa sercem pisane, zycze milego sluchania. Zapraszam na wszystkie radiowe audycje do wszystkich prezenterow, ktorzy takze upiekszaja nasze radio.
Daniel Obieżyświat [25.09.2018]
Pozdrowienia sercem pisane przesyłam dla prezenterki Ilony która jest ozdobą radia Roland.Duże i słodkie buziaki przesyłam tej naszej ślicznej Perełce.Życzę jej dużo humoru,ciekawych audycji i mnóstwo wesołych słuchaczy
hubert [15.09.2018]
Pozdrowiom calo redakcja tego radia, szkoda ze tak malo sam je jakis prezenter, ale musza stwierdzic ze muzyka leci tako fajno, ze na niejednym radiu choc jest prezenter to niegro tak fajnie jak sam na tym radiu,, zyczy wom duzo sukcesow i puszczejcie dali tako super muzyka, wielke brawa , jak mom czas to suchom tego radia chentnie,, dali tak ,, superrrrrrrrrrrrr
Adam Ulmn [30.07.2018]
Pozdrowienia dla wszystkicch prezenterow oraz sluchaczy,oraz milego wieczoru zyczy Adam
SUCHACZKA [26.07.2018]
Pozdrawiam wszystkich prezenterów , słuchaczy tego sympatycznego radia. Urlopuje z Jolką i Józkiem. Jest nam tu wspaniale.
Jozek & Jolanta [26.07.2018]
Pozdrawiamy goraco z urlopu
Roland [13.06.2018]
Witomy, dzieki za pozdrowka i pozdrawiomy Syrenka nawzajem, zyczymy milygo czasu!
Syrenka [22.05.2018]
Po dłuższym czasie nie obecnosci pozdrawiam wszystkich :
Antek mioł taką babę co sie nigdy z nim nie wadziła.
Umiała wszystko po dobroci zrobić.
Roz też Antek wrócił z szychty a był pierońsko zły.
Baba mu zaroz obiod dowo i przynosi naprzód zupę.
Antek wonio, patrzy, żur z kartoflami, bez słowa wyciep talerz z zupą przez okno. Baba nic.
Bez słowa przyrychtowała drugie danie: kotlet, kapustę i kartofle.
Antkowi sie na ten widok oczy śmieją, bierze już widełkę do ręki a w tym baba bierze talerz i wyciepła go przez okno.
- Ale babeczko, co ty robisz, taki fajny kotlet!
- Jakeś wyciep talerz toch myślała, że dziś chcesz obiadować w ogródku.
Syrenka [30.03.2018]
Święto Wielkiej Nocy to czas otuchy i nadziei,
czas odradzania się wiary w siłę Chrystusa i w siłę człowieka.
Życzę, aby Święta Wielkanocne przyniosły radość,
pokój oraz wzajemną życzliwość.
By stały się źródłem wzmacniania ducha.
Niech Ci jajeczko dobrze smakuje,
bogaty zajączek uśmiechem czaruje.
Mały kurczaczek spełni marzenia
- wiary, radości, miłości, spełnienia!
Regina Soballa [12.02.2018]
Wszystkiego najlepszego dużo zdrówka sto lat siostszyczko z Tarn Gór
Syrenka [08.02.2018]
Super karnawalowy czas spedzam z wami i dziekuje bardzo. Wszystkim zycze milych kolejnych dni.
Syrenka [02.01.2018]
Założycielowi radia z rodzinką, prezenterom z rodzinami i wszystkim słuchaczom wraz z rodzinami życze szczęśliwego nowego roku 2018.
/" Niech w Nowym Roku świat będzie dla Was pełen ciepła, radości i przyjaciół, a w Waszym domu niech nigdy nie zabraknie miłości i zrozumienia."/
Roland [18.12.2017]
Dzienki za zyczenia, zyczymy nawzajem pogodnych i zdrowych Swiat Bozego Narodzenia.
Syrenka [15.12.2017]
Wigilijny Wieczór, opłatek na stole, zapach potraw wśród płonących świec.
Betlejemska gwiazda mruganiem wesołym niesie ziemi swą niebiańską pieśń.
Bóg Miłością dusze rozświetla I opłatek błogosławi biały.
Wlewa pokój w nasze smutne serca - Narodzony dzisiaj Jezus mały.
Niechaj ziemię rozśpiewa kolęda, każdy dom i każdego z nas,
Niechaj piękne Bożonarodzeniowe Święta niosą wszystkim betlejemski blask.
Wszystkim z redakcji radia i wszystkim słuchaczom życzę - zdrowych wesołych świat .
Christine [07.12.2017]
Roland dziekuja, ze teraz w tym okresie Adwentowym miedzy innymi nasz niezawodny Kominiorz nom tyz takie piykne koledy gro.
Tobie Syrenko tez serdeczne dzieki za twoj fajnisty humorek i jeszcze spokojnego czasu Adwentowego tobie zycze :)
Kokoszka
Syrenka [06.12.2017]
Roland fajnego dalszego grania - tak trzymejcie. Ja was zawsze słucham. Tylko z komórki jest mi cieżko pisać pozdrowienia, ale napewno kiedyś dam o sobie znać.
Roland [04.12.2017]
Dzienki Syrenko za dobry humorek, zapraszom na Radio. Pozdrawiom
Syrenka [26.11.2017]
My som ślonzoki, wiync na dzień górnika mom fajny wic.
Ino widza że sam żoden niy dołonczo.
Pszyjął sie Zeflik na gruba do roboty.
Zjyżdżo piyrszo szychta na doł.
I naroz słyszy jak mu ftoś godo!
- Zeflik! Dej pozor z lewej -
Zeflik uciek na prawo.
Naroz zawaloła się skarpa.
Na drugi dziyń juzaś to samo.
Zeflik dej pozor ze prawyj!
Zeflik odskoczoł na lewo.
Trzeciego dnia juzaś oszczeżynie.
Zeflik nie idź do przodu - uciekej do zadku!
I juzaś Zeflika uratował tajymniczy głos.
Zeflik się wnerwioł i na cały głos się drże.
EJ! Ftoś ty je? Co mnie tak oszczegosz?
Naroz słyszy taki delikatny głosik, kery godo:
- To jo! Skarbnik! Jo cię oszczegom by ci się nic złego nie stało.
Zeflik się wnerwioł i godo.
Wleź mi sam na rynka i pokosz się.
Skarbnik skoczył na jego otwarto dłoń.
A Zeflik jak ino go obejżol zamknoł rynce i ścisnoł fest gniecąc tegoSkarbnika.
I godo! A kajś ty pieronie boł jak jo się żynioł?
Syrenka [21.11.2017]
Poszedł górnik do spowiedzi. Coś tam poopowiadał i po chwili
zastanowienia mówi:
- Prosza ksiyndza, jo mom jeszcze jedyn taki grzych, ino sie wstydza pedzieć...
- Godej, synu. Miłosierdzie boskie je niyłograniczone.
- Prosza ksiyndza, jo je ze Sosnowca...
- To niy grzych, synu. To gańba!
Jo myśla że to prawdziwy wic...., bo jo tez ze Sosnowca.
Syrenka [11.11.2017]
I juzaś proponuja uśmiech na caly dzień....FRELE! Pomyślcie nad tym!

Antek mioł taką babę co sie nigdy z nim nie wadziła.
Umiała wszystko po dobroci zrobić.
Roz też Antek wrócił z szychty a był pierońsko zły.
Baba mu zaroz łobiod dowo i przynosi najprzód zupa.
Antek wonio, patrzy, żur z kartoflami, bez słowa wyciep talyrz z zupą bez łokno. Baba nic.
Bez słowa przyrychtowała drugie danie: kotlet, kapusta i kartofle.
Antkowi sie na ten widok oczy śmieją, biere już widełka do rynki a w tym baba biere talyrz i wyciepuje go przez okno.
- Ale babeczko, co ty robisz, taki fajny kotlet!
- Jakeś wyciep talyrz z żurem toch myślała, że dziś chcesz obiadować w ogródku?!
Syrenka [09.11.2017]
Ale ten też jest świetny - poczytajcie! I uśmiechnijcie sie!

Mąż po wypłacie spotyka się z kolegami w knajpie.
Nasłuchał się jak to jego koledzy krótko trzymają swoje żony.
Po kilku kieliszkach wraca do domu.
Dzwoni do drzwi, otwiera żona a on podwyższonym tonem pyta:
- Czy jest gorąca woda w domu?
Wystraszona żona odpowiada szeptem:
- Tak, jest.
Na to mąż:
- Daj mi talerze, będę zmywał.
Syrenka [09.11.2017]
Więc kolejny wic na weekend:

Jedzie pięciu Niemców samochodem marki Audi Quatro.
Przekraczają granicę włoską.
Celnik ogląda dokumenty i orzeka:
- Jeden z was nie może przekroczyć granicy!
- Dlaczego? - pytają Niemcy.
- Bo to jest Audi Quatro.
- Ale samochód jest zarejestrowany dla pięciu osób! - ripostują Niemcy.
- Nic z tego, nazwa mówi quatro, więc tylko czterech.
Wkurzony kierowca Audi mówi:
- Słuchaj kretynie, chcę mówić z twoim przełożonym, może on nie jest tak głupi jak ty!
- Oczywiście - odpowiada celnik - ale bedziesz musiał poczekać, aż skończy kłócić się z dwoma pasażerami Fiata Uno
Syrenka [06.11.2017]
A moze troche dowcipnie...
Humor na dzisiejszy dzien.......

Jedzie gość mercedesem i widzi na poboczu faceta grzebiącego w syrence.
Pomyślał, że i jego mogłoby to spotkać i zatrzymał się.
Okazało się że rozrusznik nie działa.
- Wezmę pana na hol, a jak silnik zapali, to mi pan zamiga światłami - zaproponował właściciel merca.
Ruszyli i jadą wolniutko. Nagle wyprzedza ich BMW.
Gość w mercedesie:
- Coooo, żadna be-ema mnie nie będzie wyprzedzać!!!
I w gaz. Mijają wóz policyjny, na radarze 200 km/h.
Gliniarz do radia:
- Do wszystkich wozów! Ja śnię!!! Mercedes i BMW prują 200 na godzinę!!!
- No i co w tym dziwnego?
- Za nimi pruje syrenka i jeszcze mruga światłami żeby zjechali na bok!